Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emishanty | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina Trawa adreswro zarejestrowany29.07.2009 @13:12:01 ostatnio na stronie19.10.2010 @13:29:56

fot.wudar
http://www.wudar.digart.pl

http://www.cynamonka.maxmodels.pl - ja jako fotograf
http://www.looobuziara.maxmodels.pl - ja jako fotomodelka





fotografuje sercem nie umyslem.. ( i czasem palcem haha) a no i jestem tu nowiuskafunkielnowka

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty23 komentarze260 posty na forum0

komputer / sprzęt
nikon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~escada1978    20.08.2009 @23:57:10
^hitman1986    18.08.2009 @18:47:37
btw: może "wroclove" odwiedzę w niedługim czasie
^hitman1986    18.08.2009 @18:47:09
dziękuję
~alexhawk    18.08.2009 @14:26:00
bez przesadyzmu pozdr :D
~czornyy    07.08.2009 @18:39:53
Dziękuję za wizytę
~czarna636    06.08.2009 @16:27:56
dziekuje za ocene
_______
'Twoich oczu nie ma nikt i Twoje życie zalezy od Ciebie'
~Vicc    06.08.2009 @14:55:48
Podoba mi się Twój początek tutaj Z chęcią poobserwuję
+palcuu    06.08.2009 @13:07:25
dziekuje Ci bardzo ladnie ciesze sie ze sie podobalo. pozdrawiam wroclawianke
ostatnio edytowane: 2009-08-06 13:07:47
_______
"sens to niby ninja, pojawia sie i znika jak watek u davida lyncha"
~inwersja    06.08.2009 @12:18:35
~dbpm    06.08.2009 @11:54:38
Dziękuję
~CanducusAngelus    05.08.2009 @13:44:09
no cóż, zaczynasz- i to nienajgorzej :D
_______
_____________________________________________
Zobacz, co u mnie.
~Infinite91    05.08.2009 @13:15:38
Dziękuje bardzo
^hitman1986    04.08.2009 @19:15:18
senkju
~LifeInPurple    04.08.2009 @09:16:06
dzięki
~ragganation    04.08.2009 @06:52:14
dziękuję bardzo )

piękna jesteś! zazdroszczę urody )
pozdrawiam
~victord    03.08.2009 @19:23:17
Znam Cię ze zdjęć niejakiego Wudara Jak na mnie trafiłaś??
~rutkowski    03.08.2009 @18:20:42
dziekuje
_______
zapraszam na http://www.grepsik.pl
~Chooomiczek    03.08.2009 @18:01:38
_______
Polacy są tak agresywni, a to dlatego, że nie ma słońca
~rutkowski    03.08.2009 @17:58:48
nikon D60 + stary, poczciwy, przerobiony helios 44 skierowany pod slonce
_______
zapraszam na http://www.grepsik.pl
~poliglotka    03.08.2009 @17:54:19
Dziękuję serdecznie
~ChocolateDoughnut    03.08.2009 @17:28:20
sliczne profilowe
wygladasz jak edyta górniak ;D
_______
Czekoladowy pączek w każdej ręce. To się nazywa zbalansowana dieta!
~Szeptucha    03.08.2009 @17:12:09
Dziękuję
_______
....The Imp of the Perverse....
~SWoland    03.08.2009 @17:10:36
napisałem na gg.. doszło?
_______
You brings me Closer to God
~SWoland    03.08.2009 @17:01:27
aaa dzięki, a wiesz że ja miałem Twoje foty od dawna w ulubionych?
bo chciałem zawsze taką modelkę jak Ty
_______
You brings me Closer to God
^hitman1986    03.08.2009 @17:01:01
to ja Cię do Wawki zapraszam na sesję
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt